Tävling imorgon!

Jag har haft fullt up hela veckan med läxor, jobb, träningen, höll kurs igår osv.
Iochmed att jag haft så mycket så har Kitty fått en oplanerad, ofrivillig vila på 2 dagar nu(johanna kanske longerade henne igår...).
Idag ska hon ridas lite lätt, jag ska rengöra och putsa utrustning, packa allt osv.
Imorgon är det ju tävling i helsingborg, vi hoppar 90 cm A/A och jag satsar definitivt på en felfri runda!
Blir det inte så så bilr det inte men det är iaf målet!
Jag startar som nr 4 i första klassen imorgon, som börjar 9. Det betyder att vi måste köra från stallet kvart i 8 så att vi är p plats halv 9. Kitty ska vara knoppad imorgon så det får fixas ikväll. sen ska hon stå inne över natten eftersom det blir tidig morgon.
Ska åka inom gamla stallet och hämta padden och kasnke ett schabrak.
Sen hoppas jag på att vi åker till hööks i em så jag kan köpa pälsglans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0