Dagens...

Idag red jag ut en ganska lång runda, ca 40 min. Hade gummibandet på och jobbade bara i skritt. När vi kom tillbaka till stallet spände jag gummibandet och började jobba i trav och galopp. Målet var lösgjordhet samt ett flyt i galoppen samtidigt dom det fanns power liksom... Kändes skitbra!
Imorgon blir det uteritt med Malin, torsdag ett pass på banan, troligtvis bommar. Fredag uteritt förhoppningsvis och kanske hoppa lite smått på lördag. Söndag blir nog vila eller longering. Har inga planer för måndag tisdag men nästa onsdag är det ju träning igen(!) så då blir det väl uteritt innan dess.

Btw använder jag mej av blogg.se s app nu! Funkar super änsålänge;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0