2 hela år, med den jag älskar över allt annat <3

Jaa, ord kan faktiskt inte nog beskriva hur mycket jag älskar min Niclas.
För två år sedan stod vi i trapprummet i mina föräldrars hus och sa de magiska orden.
Vill du bli tillsammans med mej? Ja!
Helt plötsligt var det två år sen, och jag tänker inte påstå att det har varit två helt lätta år.
Vi har gått igenom både det ena och det andra.
Bytt skola, båda två vars en gång, sen har ja börjat gymnasiet också.
Älskat och ställt upp för människor, och insett när det är dags att säga hejdå.
VI har gråtit och slagits, bråkat och blivit sams, älskat och hatat varandra.
Vi har ställt upp för varandra när det varit svårt och glatts åt den andre när lyckan är oändlig.
Vi har lovat varandra att vi ska vara vi, tillsammans föralltid, och förlovat oss för att visa att vi tänker hålla våra löften.
Vi har gått igenom så mycket mer än de flesta gör på 10 år, under 2 år som vi delat med varandra.
Och jag kan helt ärligt säga och skriva och skrika s att hela världen hör:
Jag älskar dej Niclas Tommy Jönsson och jag ska stå vid din sida förevigt, tills våra hjärtan slutat slå <3
Det finns ingen, har aldrig funnits någon och kommer aldrig att finns någon som jag älskar så djupt ner i hjärtat så som jag gör med dej.
Du är min ängel, min hjälte och min Älskade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0