Sjukdag

Denna veckan och nästa har jag praktik och hinner då inte så mycket annat.
Idag är jag däremot sjuk och tänkte lägga lite tid på bloggen nu är jag ändå inte orkar röra mej så mycket.
Det går framåt med Kitty, igår var vi på träning och det känndes bra!
Det känns bättre men hon har blivit Superhet och är nästan omöjlig att hålla numera. Funderar därför på att buta tillbaka till Kimblewicket, fast jag egentligen inte vill.
Det känns som att det skulle bli för starkt och jag vill inte tappa bjudningen, men med det vanliga tredelade har jag ingen kontroll...
Jag skulle eg vilja ha något mellanting.

Det händer mycket just nu, men jag vill inte avslöja något förrän allt är klart och säkert.
Ni får vänta och se!
Ska även försöka lägga upp filmen idag...man jag lovar inget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0