You act like you gonna' leave, but i know that you gonna' stay

http://www.youtube.com/watch?v=EKF6tmZd6aw är absolut min favoritlåt just nu!
Såå grym...
Blev sjukt stressigt igår, spec eftersom att caroline inte kom till skolan, och jag pallade inte riktigt stressen och skippade nårra lektioner för att hinna bli klar med annat... det är ju rättfärdigat, för vi har förfan deadline varjedag, men jag tror inte de skulle gilla om ja berättade att ja sket i ens lektion för att bli klar med nåt som hörde tll nån annan. Så säger de ju bara att man ska göra det hemma, men det har jag ju också gjort, så mycket det går när all info ligger på skolans datorer...

Klippte mej igår då, det blev lite kortare, men känns Awsoome nu!
Tjejen som klippte mej var asgrym. Jag klippte mej på Rönnes frisörlinje.

blev inga bilder på det igår så tog en för nån minut sen, osminkad och dödstrött... men endå!

Nu ska jag ta en monster och börja kolla upp vad jag ska köpa i eftermiddag, när vi ska till VÄLA!
Sjukt längesen vi var där eftersom att alla pengar ahr gått åt till annat...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0