Lucky, Im in love with my best friend ♥

Idag blev det stanna hemma och vila... har inte mått riktigt bra på ett tag och nu är det ju tävling till helgen så då måste jag ju vara på topp!

På tal om tävling... ;D
Plockade fram mina tävlingskläder, det är ju bara en träningstävling men jag har ännu inte fått en chans att använda dem så varför inte?!
Kavajen är lite kort i armarna men jag hade endå tänkt vika upp den... får prova skjortan och ridbyxorna sen och se hur dom sitter :)
det ska vara 15 grader och lite sol på lördag, i Össjö där tävlingen är och det är ju så nära perfekt som det kan bli.
Det hade gärna fått vara mer sol men annars är 15 grader perfekt tävlingsväder :D
imorron ska Kitty badas och så ska jag tvätta och fixa med hennes utrustning =)
Yey va kul de ska bli :D
Bilder från träningen för en vecka sen som jag redigerat, Foto: Niclas Jönsson

With sooo much love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0