11-05-29 Träningstävling Ödåkra 60 cm + 80 cm

60 cm: Supernöjd, tog tid till att låta henne kolla på alla hinder innan vi började rida och det hjälpte uppenbarligen. Är supernöjd med vår insats även fast vi kom snett på första hindret. Ser på filmen att jag har för korta tyglar och att hon sänker kroppen mycket precis innan hindret. 0 fel i 60 cm! :D



80 cm:
Kändes bra på första och andra hindret, men sen tappade jag henne och hon rusade över 3:an. Sen började det regna och det var skithalt i svängen innan 4an. Efter 4an vet jag inte riktigt vad som hände... kommer inte ihåg heller, men jag kasnektog för hårt i henne eller något? Det kändes alldeles för halt för att fortsätta iallafall så jag hoppade 5:an igen och avslutade sedan. Både Kittys och min debut i 80 cm, och jag är jåttenöjd, trots allt! :D


Kommentarer
Postat av: Kickan

Du var mega duktigt!!!

2011-05-30 @ 16:53:45
URL: http://madebykickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0