Allmänt seg...

Som rubriken lyder, orkar inte ta tag i något ännu - fast att jag har varit vaken i 2½ timme.
I fredags beställde jag Licens och betalade den, betalningen har inte kommit in och jag hoppashoppashoppas verkligen att den kommer in till imorgon eftersom att det är sista dagen man kananmäla till MRKs Sommarcup. (sen är det efteranmälan men känns inte så kul att betala massa extra :/)
Den 21 juli på Sommarcupen blir det 90 cm & 1m (Bed A) och då får vi se hur det går för att jag ska kunna bestämma nästa tävling.
Går det inte bra - Många nedslag/vägran eller så - blir nästa tävling en P&J.
GÅr det bra - Bra känsla, Felfritt/få nedslag - Bilr nästa tävling Trolleholms Hästhoppnig 6 augusti.
Anledningen till detta är att klasserna i Trolleholm börjar på 1m, dock finns bed A.

Ikväll ska johanna Och Beyron tävla i Åsbo och jag hoppas att de har bättre tur med vädret än jag hade när jag tävlade där x) Jag ska iaf följa med och Fota/ agera skötare.
Beyron som hade en hovböld är nu läkt och fit for fight igen!
Bild från deras senaste tävling.


Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

Jag tror faktiskt inte att det är någon efteranmälningsavgift i Munka denna gången :) Trodde du skulle hoppa idag, tror jag såg dig på startlistan? :S

2011-07-11 @ 12:58:04
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0