Varför man vaknar 07:00 på en lördag?

Jäkligt bra fråga...
Nu har jag varit vake ett tag iaf.
Niclas jobbar under tiden som jag har träning så det blir inga bilder idag, men så får det va=)
Det blåste halv storm igår när jag red så Kitty var spooky som satan på vägen till skogen.
Sen gickd et fint på galoppstäcka i skogen. Körde på samlad galopp med rejält med kraft i.
Red lite utan stigbyglar men det gick föröort i traven så jag studsade lite och gav upp x)

Eftersom jag hade tid över bostade jag ut hela Kittys Tjocka svans, det har ajg nog inte gjort innan xD
Hon blev skodd den 17 och nu har hon bakskor igen!!! Skönt att kunna rida på grus utan att hon ömmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0