Ny sadel!!!

Åh, så glad jag  är nu!
Övertalade Niclas till att åka till sånna en runda, skulle kolla på sadel tänkte jag.
Kitty behöver en som är normal i vidden och den hon har är vid, den ligger altså inte bra.
Det fanns en hel hög sadlar på Hästboden i Sånna, många var försmå, nån för dyr och flera var vida. Men det fanns en stüben sadel, brun och i fint skick för en rimlig summa. Hade nog inte kunnat köpa den själv, men underbaraste ängel, Niclas betalade den åt mig. Så nu har jag en skitsnygg HOPPSADEL som passar både mej och Kittsan perfekt!
På vägen ut hittade vi dessutom en fin kavaj som passade perfekt!
VI åkte direkt till stallet för att prova sadeln, bilder:

Tack älskade älskade ängel <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0