Motivationen har varit i BOTTEN!

Verkligen, lägre än botten.
Hösten närmar sig, och skolan kommer börja igen.
Det är regnigt och kallt hela tiden.
jag är trött och hur dåligt de förra tävlingarna gick gör inte det hela bättre.
Dessutom känner jag att vi inte kommer någonstans.
Och jag kaninte rida dressyr, eller hoppa.
BLÄ!
Helt omotiverad.

Funderar på om jag ska anmäla till lokala i Åsbo Pk bara för att jags ka ha et mål i sikte.
Usch, allt känns tråkigt.

Nä, fan nu ska jag kolla om nån kan köra mej till ÅPK 3/9 såd et blir nån ordning!

superbakis på den tävlingen ja... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att höra att du mår fin fint.... hehehe

Nej Men carro, dra upp dig litta, ;)

Få lite mer energi,;)

2011-08-09 @ 13:44:07
Postat av: Therese Jensen

Hos Gunilla Kare :)

2011-08-09 @ 22:15:44
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/
Postat av: Paulina - Följ vår väg mot toppen

SV: Hehe, jag får känslan av att han blir gladare och positivare om jag uppmuntrar honom med rösten. Plus att han lyssnar väldigt bra på rösten, tex när man smackar och så. (:

Vad bra att jag inte är ensam om det! :D

2011-08-09 @ 22:27:55
URL: http://nollanolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0