Helt ensam hemma för tillfället.

Nu har resten av familjen åkt till jobb och skola men jag börjar inte förren 11 idag.
Så för att fördriva tiden sitter jag och kollar på hööks..
haha, jag vill känna och klämma innan jag köper ngt och då är det bara hööks som gäller eftersom det inte kryllar av hästbutiker här i Äholm.
Detta setet är jag riktigt sugen på, 358 :-

Och även detta för 348:-

I katalogen har de visat upp det snygga hoppsetet på flera ställen och på hästen ser det ju fantastiskt ut, 278:-

Det är rätt mycket billigare, fast helt ärligt så är det de andra två seten som tilltalar mest, mer krusiduller x)
Detta är så enkelt... Gillar färgen på det andra setet extremt mycket, men designen på det första är så grym...
Vi får se om det blir något av det, skulle vara kul att ha ett riktigt fint tävlings set!

Bjuder på en Lo jag gjorde hos Kristina förra veckan, ser ni min fina som är i fokus??
Idag blir det uteritt för Kitty och mej, vi får se vart vi rider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0