Dåååååligt av mej...

Mycket dålig uppdatering... dvs ingen uppdatering.
Dessutom ingen ridning, inte ens ett besök i stallet sen lördag morgon.
Anledningen stavas JOBB. Eller ja, hjälper iaf min bror i deras nyöppnade butik. Från 10 till 19.40 både tisdag och onsdag.
När jag om hem igår, lksom idag, vad jag dödstrött ocg stupade i säng direkt efter att ajg lyckats få i mej lite mat. Trött!

I måndags tränade jag för Isabelle Sjunneson. JOhanna och Beyron var och så med och tränade.
Hade nya kimblewickbettet, det var sådär. Hon surade massor... får se hur vi gör. Iaf så hoppade vi kombinationer, tränade på svåra svängar och fartkontroll och avslutade med en bana som innehöll just detta. Gick skitdåligt i början men sista hindren gick super! Ganska nöjd, nu blickar jag framåt.

Imorgon ska jag rida inna jag åker och "jobbar".
Niclas finaste ängel, fotade på träningen och så fort jag hinner och orkar ska jag ägga in bilderna.
Här kommer en gammal bild sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0