They wanna kick us out!

So out of controll... kärlek på denna underbara låååt!
Niclas Iphone verkar ju vara helt åt helvet e nu:/
Massor att göra idag iaf, hade tänkt dra å rida men det blev inte, idag ska Molly och kitty få besök av en hästakupunktur... sak. kommer inte på det riktiga namnet xD
Ska iaf hinna med att gör lite grejjer idag dåe, 2½ timme tills jag däckar.. x)

Påbörja dynorna är ganska akut, eftersom att mycket av de andra i husvagnen är klart och tyget inte är så mycket som uppackat...;D
sen måste ja söka kommunens sommarjob innan tiden går ut!
och helst skulle jag vilja göra lite på Produktarbetet och göra läxan till imon, men med tanke på att jag har ca 2½ timme på mej, och att jag har glömt boken jag behövde till läxan i skolan så vlir det nog inte så...

Puss och kram på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0