Tävlingar osv...

I helgen är det ju äntligen Tävling igen!
Känns omevigheter sedan sist... (två veckor)
På söndag är det ju i Ödåkra, en bra arrangerad tävling vet jag sedan jag var där i somras, då var det iofs bara en inbjudningstävling. Dock känns det lite dumt att tävlingen går ute på deras lilla gummiflisbana(eller vad där är för underlag...) eftersom att det var stora pölar på denna sist jag tävlade där, och då hade det ändå inte regnat under tävlingsdagen...
Vi får väl se hur de blir, men jag är taggad till tusen!

Nästa tävling är på MRK och det är ju nära och bra, men jag vet inte om det blir av att vi åker dit av olika andledningar.
Då kansek det blir att vi åker till falkenberg den 30 okt.
Det är bara en tanke, och det är ju eg sjukt långt. Men motorväg hela vägen och kul att komma iväg lite!

Här kommer några bilder från i söndags på sibirien:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0