Shopping à la Hööks

Niclas pappa skulle upp till HBG en runda så jag hängde på, ville väldigt gärna till hööks idag eftersom det är tävling imorgon och jag inte har några stövlar.
Jag har ju eg planerat att köpa ett par ganska dyra(relatvt, för mej iaf...) stövlar från börjes, men har inte råd denna månaden pga att vi byggde på hästtransporten och DET KOSTADE...
Eftersom jag tänkte köpa stövlar snart så ville jag inte köpa några dyra gaiters, chaps w/e de heter, utan tänkte ta billigast möjliga å bara ha hemma, men, något billigt alternativ fanns inte. Det skillde typ 70 kr mellan dessa, som jag köpte, och de som va i tyg.
Eftersom jag köpte sånna i läder så blir det inga stövlar(på ett tag iaf) då jag kan tävla i dessa.
Det är ju rea på täcken och jaghade siktat inmej på det svarta med lila kant efterosm att man även kan skritta med det (inga gjordar under magen). Ett sådant blev det och det kommer nog passa jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0