Den jäkla listan...

Nä nu skiter jag i den jäkla listan! är hjärtligt trött på den...
Men som en avslutning ska jag skriva en liten "10 saker ni inte visste om mej" för att det låter som en skön grej och jag ska även försöka hitta nya saker som altså inte står på min förra lilla lista...

  • Bästa bloggen EVER!!! Havrepappa Utan tvekan den grymmaste, skönaste, överlägset bästa bloggen i alla kategorier...!
  • Jag är engagerad i två organisationer där jag sysslar med information och liknande. Den ena heter "Välrdsbutiken Klotet" och är indirekt kopplad till styrgruppen för Ängelholm Fairtrade city där jag också är engagerad.
  • Jag får en kick av att hålla tal framför folkmassor, tex klasser eller liknande. Underbar känsla, men bara om jag är ordentligt förberedd, annars är det inte lika kul...
  • Jag drabbas mellan varven av något som kallas Panikångest. Det är doick inte varje dag, inte enns varje år, men det händer.
  • När jag var 15 gjorde jag typ Allt skit som man (inte) ska göra under hela tonåren, under en enda sommar desutom.
  • Under den sommaren Krockade jag min fina CPI Popcorn moppe.... åkte ambulans in till sjukhuset och fick morfin...
  • I spruta då, Det var nog senaste gången jag fick en spruta. För det är något jag är livrädd för...
  • Jag är blyg! få ihop de med tredje punkten om ni kan ;)
  • Ni vet sedan tidigare att jag är beroende av musik, men jag berättade aldrig vilken musik. Det är så blandat det kan bli ex. Veronica Maggio, LFMAO, Movits!, Dj Cammy, CK, Nickelback.... osv
  • Engelska är mitt favoritämne, med rätt lärare!

Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, jätte trevlig blogg! :)

Kom gärna in till den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, hoppning & dressyr! Byta bildlänk elr bloglovin?:)



Kramar F&V på TeamNyrk!

2011-10-06 @ 14:23:38
URL: http://temnyrk.blogg.se/
Postat av: Havrepappa

Tack :)

2011-10-07 @ 15:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0