110 cm

På senaste tävlingen var jag inte drekt nöjd, men jag var itne den enda som tyckte banan var löjligt svår, så det känns ändå okej. Däremot tävlingen innan i ödåkra känndes fantastisk och jag vet att hon klarar höjden.
Därför kommer vi hoppa 2 klasser på nästa tävling. Det ä ju en chansning eftersom att jag oftast inte vill hoppa mer än en klass på tävling, kitty gillar ju itne att vänta, men det känns om att det är dags. Det kommer ju trots allt bara bli 2 tävlingar till i år.

50 cm

60 cm

70 cm

80 cm

90 cm

100 cm

110 cm (bild sknas)

Kommentarer
Postat av: Camilla Persson- Vinn benskydd ifrån Schockemöhle

Va roligt det va att se höjd för höjd :)



Var gärna med i min tävling och vinn snygga benskydd ifrån Schockemöhle!



http://camillahastskotare.blogg.se/2011/october/vinn-ett-set-benskyd-ifran-schockemohle.html



Lycka till! :D

2011-10-20 @ 20:19:06
URL: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0