Foton och resultat 20/6

70 cm
Framridning:

var på tävlingen i god tid, men många hade strukit sej så att hela 40, 50 och halva 60 klassen försvann. Gick banan innan 60 och red fram lite snabbt, tog ett hopp på rävket. Kändes helt okej, men var jättenervös när jag gick in på banan.

Tävling:
Banan var mer vatten än fast mark, men det kändes jåttebra. Vi hade e ett bra tempo och hoppade av på lagom avstånd vid alla hinder. Efter 6:an tappadejag bort mej lite och red fel, men vi klarade 7:an och 8:an bra ändå!
Sååå Nöjd, men finafina Kitty<3

90 cm
Framridning:
Hoppade räcket och oxern en gång var, kändes skitbra.

Tävling:
Hon tvekade lite innan första hindret men vi kom över. Sen kortade jag ner henne för mycket innan alla hinder. Vi krachade genom 2 hinder och rev nästan alla. Det blev ingen bra runda, men det var första gången, och allt var mitt fel.

Är jättenöjd med 70 cm och Kitty är så uinderbar. Nu är det jag som behöver jobba på tempot. Kitty har förändrat sen vår första tävling. då rusade hon mot hinderna, nu väntar hon på att jag ska säg va hon ska göra. Och det var jag inte beredd på.


90 cm (under)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0