Anmäld

Johanna hade tagit av Kittys broddar, men vi disskuterade tävlingen på torsdag lite.
Hon ska ocks tävla då med Beyron om han är bra. Han har ju fått ännu en hovböld, men denna verkar snart vara läkt =)
Iaf, det är ju nära så vi kan köra 2 rundor, dessutom ska jag hoppa sent eftersom jag hoppar 1 m, och hon bör väl hoppa lite tidigare eftersom hon hoppar lägre. Hursomhelst. Jag har anmält mej till 1m. Det är bra att vi vänjer oss vid höjden och att vi bara får en chans eftersom att jag bara kommer stara en klass på den kommande tävlingen i Trolleholm. Som jag nu har anmält mej till. Ska bli superkul, Niclas är edig och Kan köra och fota! Sen hoppas jag väl att johanna eller någon annan följer med så det blir film. Det är alltid kul när man har stöd på läktaren!

Susanne och Tommy har varit med på alla de tävlingar som jag har varit på, det är mycket mer än jag kan begära, men jag är så tacksam. Dessutom är ju alltid Niclas med och stöttar, fotar och är allmänt bäst <3 Johanna har också varit med de sinaste gångerna, vilket är skönt, så jag har nån att gå bana med samt att disskutera tekniker, vägar och hur Kitty känns... Jag har riktigt bra stöd helt enkelt, och det är jag jättetacksam för, jag vet att det kan bli tråkigt att vänta i timmar i regn, rusk eller hetta, för att titta på en sport man egentligen inte är intresserad av, då menar jag ju Niclas, Susanne och Tommy, Johanna är väl iaf lite intresserad!?

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0