I'm addicted

To music...
Ncilas stör sej jätte mkt på att jag måste ha musik till allt, jag kan inte byta om, platta håret, sminka mej, blogga, läsa bloggar, plugga eller städa om jag inte har musik. Då tröttnar jag på 10 sekunder gör något annat. Håret blir ALDRIG platt om jag inte får ha musik. på Niclas lediga veckor blir detta ibland ett problem, då han av nån konstig anledning vill börja morgonen med att kolla på filmer på Garaget... och då kan han ju inte ha min musik på...

Det blev träning med Molly i torsdags, det var lite konstigt ljus i ridhuset så de blev ganska suddiga bilder, menmen... här kommer några av dem, och några bilder på Johanna och Beyron.

Och till sist bkuder jag på en bild på en nybadad Truls i fredags kväll, inför fotograferingen igår =)
Ni ska jag fixa mej och sen drar vi ner till Ängelholmsmässan..
Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0