MIna små Nyheter...

1. 1-2 dagar i veckan ska jag rida en ny häst!
Egentligen är hon en D-ponny som heter Fia och bor i samma stall som Kitty nu står i.
Hon är till salu och en potenciell köpare från Åre ska höra av sej i veckan.
Annars kommer hon läggas ut på annons.
Iallafall, jag ska motionera henne lite för att hon ska hållas igång till hon åker till åre eller vart hon nu ska!
Fia är en 6-årig (tror jag iaf, eller så var det 7..) skäck som är ca 140 cm hög.
Inte hoppad eller tävlad, mest grundriden och väldigt mysig liten ponny.
Jag ska som sagt motionera henne och bygga lite muskler, eftersom att den andra tjejen som brukar rida henne är lite för tung och inte vill slita på henne för mycket.
Lägger upp bild på henne så fort jag har henne och självklart annons också om det blir aktuellt.

2. Har anmält mej och Kitty till en lokal tävling den 17 september altså helgen innan tävlingen i hbg.
Jag känner att vi har ett flyt nu och när det är en tävling 400 m från där man bor får man ju passa på :D
där ska vi hoppa 100 cm A:0/A:0.
Haken är att jag är anmäld till 90 cm i hbg och om det går bra den 17e så kanske man skulle tagit 100 cm där med?
Men då är ju sista dagen för ändringar självklart den 16 september... -.-
menmen, vi kanske kan få delta i vår första omhoppning i hbg om vi har tur?!


Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Asså, Om du vill ändra höjden är det enkelt att göra det. Är du anmäld blir det ingen extra avgift om du vill ändra höjden. Det enda är att du kommer stå som efteranmäld, så du kommer starta först :)

2011-09-08 @ 12:42:51
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0