Flytten idag

Gick jättebra!
Kitty och Beyron har idag flyttat till ett nytt stall i össjö.
De kommer gå på lösdrift ett tag framöver tilsammans med 4 söta ponnyer.
2 av ponnyerna är connemara/weslh (precis som fiddeli, min B-ponny) odessa två satte verkligen våra stora på plats haha!
De andra 2 ponnyerna är islandshästar.
Vid stallet finns en liten ridbana, bommar och lite hinderstöd. Dessutom har vi 7 min skrittavstånd till ridklubben med ridhus och ridbanor!
På gården finns även hundar, katter och fåglar.
Ägaren verkar jättetrevlig och är verkligen mån om sina hästar.
nån dag kanske jag visar er hur det ser ut på gården, men dagen gick åt till att flytta in våra saker i stallet och att rida dit, tog ett tag!
Imorgon ska jag rida Kittsan på ridbanan med bommar.
ska försöka leta upp en övning till oss!

Gammal bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0