10 saker som ni (kanske) inte visste om mej!

  1. Jag får ticks av spindlar, altså, jag får rysningar, även om de är "jättesmå" och jättelångtifrån mej eller utanför ett stängt fönster och "de antagligen är räddare för mej än jag är för dem" så haaaatar jag spindlar, blir livrädd och får panik...
  2. Jag har inte träffat/pratat med min mamma på 1½ år. Ja, inte mycket mer att säga, vi pratar inte med varandra, så är det med några stycken väl utvalda i min "familj", men mamma är ju faktiskt den person som jag bryr mej om, överhuvudtaget, av de som jag inte har kontakt med.
  3. Jag är beroende av musik! Åååh jäkla lärare och Niclas som inte tycker man kan ha musik alltid, Det kan man visst det! jag går under utan spotify premium... rehab nästa?
  4. Min bästa kompis heter Carolina, går i samma klass som mej och har typ samma betyg som mej. Vi sitter ju alltid bredvid varann och fast att vi gått i denna klassen i strax över 1 år så kan varken lärarna eller folk i vår klass säga rätt... jag menar det händer ju då och då... xD Ändå är vi ganska olika i utseende...
  5. Jag är dammallergiker, men jag skulle ju inte påstå attjag städar särkildt ofta x)
  6. Jag äääälskar One Tree Hill. Kollar slaviskt 1 avsnitt om dagen på datorn, nerladdade avsnitt såklart.
  7. Jag är kräsen, årets underdrift... Jag äter helst inte kött. Kyckling älskar jag och pasta är mums. Potatis är ÄCKLIGT om den inte är mosad, bearnesås passar bra till typ Allt, spec i kycklingrulle - utan lök och tomat då, tomat är jag allergisk mot och lök är äckligt. massor av smör gör allt mycket godare, på pasta, popcorn, ris, macka. På mackan äter jag nästan bara nutella. varje dag. utom på helgen för då är det nybakade limpor eller bullar och då kan jag äta skinka+ost+gurka+salt elelr hårdkokt äggvita, inte gula det får hundarna äta x)
  8. Jag brukar färga håret rött på hösten, svart i januari, brunt senare på våren och ljusare på sommaren. Men i år har Carolina övertalat mej att behålla det mörkbrunt, fasst lugg, som jag brukar klippa en gång om året, under hålla i 2 månader och sedan ångra att jag klippte det och låta det växa ut, ska jag klippa även i år!
  9. Jag plattar håret typ varje dag för att jag tror att andra tycker det är snyggt men det är när jag kommer till skolan i mitt självfall som alla säger hur fantastiskt det ser ut xD jag tycker ju också att det är snyggast med plattat, och jag känner mej osäker i lockigt, men endå?!
  10. Jag älskar att Scrappa, Altra och pyssla. Här är några av mina senaste:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0