Packa, packa och packa lite till...

Det ta rju aldrig slut, jag som inte trodde vi hade så mycket saker.
Eventuellt blir det inflyttning i mitten av nästa vecka, dvs nästan en hel vecka tidigare än planerat.
Underbart såklart, men packgalningen Niclas blir ju såklart ännu mer stressad och vi gör inget annat än packar.
Jag scrappar förståss, en hel massa, men det är väääldigt mycket packning...

Det är förståss anledningen till att speglen står på golvet, och även det gigantiska flyttlådeberget brevid mej, som nyss växte med ytterligare två lådor, då ska tilläggas att det är en till som är halvpackad, och jag har inte ens börjat på mina vardagskläder elelr Scrapsaker, för den delen.

Åh! Det är ändå fantastiskt, det hela, att vi fått en lägenhet, att det kommer bli bara vi två.

Som sagt hittar jag här och där små tussar med tid, som jag använder till Scrapbookingen.
Idag skapade jag denna lilla strut som ska fyllas med julgodis och hängas i gra'n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0