Tävlingsnerver!

Som vanligt dagen innan tävling så kunde jag inte somna inatt, låg vaken till typ 1 och vi la oss 10... -.-
Niclas började 8 idag så vi gick upp 7 och nu har jag redan hunnit äta frukost, platta håret och sminka mej.
Eftersom att jag ska knoppa Kitty, fläta hennes svans och tvätta ben bla så måste jag vara i stallet vid typ 11 eller halv 12 senast. Det var sååå länge sen jag knoppade och sist blev det inte så snyggt så nu har jag suttit och kollat lite filmer på hur man knoppar snyggast :D
Här kommer den som jag tyckte att man såg mest av, och där knopparna blev snygga!
http://www.youtube.com/watch?v=Tm6_Ov3-NxI&NR=1
Nu ska jag plocka fram tävlingskläder och fika lite, och kolla mina favvobloggar!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0