Tävling imorgon i Båstad, I feel the pressure!

Som rubriken lyder så blir det tävling imorgon, i båstad!
Lite för långt att köra egentligen, men det är den enda pay & jump:en på länge så det fick bli så.
Ska hoppa lilla Kitsan och vi börjar med 50 cm.
Bättre att börja för lågt...
Imorgon rider jag på pessoa och med sporrar för att få lite mer kraft i mina hjälper, dock har jag ALDRIG ridit Kitty med sporrar innan... Är sjukt nervös, även omdet säkert kommer gå skitbra...
Bjuder på en failbild från förra tävlingen, det blev ett stopp tyckte Kitty, men jag hoppade endå och då gjorde hon också det, notera sadelns position och mina fötter... haha xD

Nu ska jag skriva listor och pyssla med en massa Dagen-innan-tävling-Trams som jag har för mej... :D
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0