Kittykatt och Mollymus :D

Johanna är inte hemma idag så jag ska rida själv.
Kitty har varit hos tandläkaren och förutom att hon hade ett par vassa tänder, som har blivit slipade nu, så har hon inga fel på munnen. I fredags red Johanna på henne och när de skulle fatta galopp så vill hon bara galoppera på stället. Hon funkar inte alls i dressyren när man pressar henne, och Johanna har fullt upp med Beyron i hoppningen.

Så nu ska jag rida Kitty hela veckan och sen hoppträna henne på onsdag eller torsdag. Men jag glömmer inte mollsan för det, och eftersom att jag antagligen inte kommer hinna rida båda i veckan så tänkte jag göra det idag.

Nu ska jag byta om och åka till stallet, Niclas följer nog med och fotar så att jag kan ladda upp lite bilder ikväll.
With LUVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0