Jag glömmer aldrig bort vad du gjort... ♥

Igår hade vi varit förlovade i ett år! Älskade ängel♥Niclas, mitt hjärta, du är värd allt!
Du är borta allt för mycket nu, men tiden vi är tillsammans är s underbar att jag kan leva på vår kärlek medan du inte är här!

ÅÅh på lördag är det tävling för mej och Kitty!
Aaaaaaahhhh jag är såå glad, det kommer bli skitkul :D
Och Niclas jobbar till 13 så han hinner komma och kolla när ja hoppar!
hihi, Det sitter ett fett HAPPYFACE i mitt ansikte :D jippy med Utropstecken öveerallt när man e så glad!!!
Det har gått suuuuperbra när vi har hoppat i paddocken så detta ska nog gå bra, jag och Kitty börjar med 70 cm och sen blir det väl 80 eller 90 beroende på hur det går!

Nu kommer Älsklingen snart hem, om 1½ timme, och jag ska hinna med lite skolarbete innan dess...
Bjuder på en bild från torsdagens träning innan jag börjar :D

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0