Where will I begin?

Jaa... det kan man fråga sig.
Nu är det ju iaf sommarlov, vilket är skönt, men jag har ju tyvärr inte fått ngt jobb.
Eftersom att Niclas jobbar så betyder det massor av dödtid...
För att fördriva tiden idag så åkte jag till stallet vid 9 och sen satte jag och Johanna igång med att leta "hinderstöd", få ned dom till padocken, bygga hinder och kratta banan. Sjukt jobbigt i värmen, men blev ganska nöjd =)
När Johanna stack till jobbet vid typ halv 12? tog jag med Kitty till banan och hoppade.
Det gick sådär, det var varmt, hon var seg(pga värmen) och nån konstig svart geting jagade oss och irriterade ktty hela tiden...
Ajja, det blir väl bättre imorgon... (:

Sötingen!
Niclas var med och fotade i Lördags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0