Tävlingar..

Hittade nu dessutom en tävling i båstad 27/6 som vi nog kommer åka på!
De fetstilade tävlingarna är mest aktuella eftersom Niclas är ledig och kan köra, och fota =)
Ca en vecka mellan tävlingarna, Perfekt!

4 juli: Troentorps Ridklubb (P&J)

11 juli Åsbo PK (P&J)
11 juli: Båstad RK (P&J)
13 juli: Björbäcks RF (P&J)
14 juli: Kullabygdens RF (P&J)
20 juli: Björbäcks RF (P&J)
21 juli: Munkaljungby RK (Lokal)
25 juli: Åsbo PK (P&J)
27 juli: Båstad RK (P&J)
28 juli: Halmstad FRK (Lokal)

Kommentarer
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack! :)

Sök på Björkmans Foto på facebook så hittar du kanske lite bilder, sen just de bilderna du kommenterade vet jag inte riktigt vart hon har dem. Jag hittade dessa på hennes bdb och där var bara bilder på mig och en annan tjej, men jag är ganska säker på att hon tog på fler :)

2011-06-22 @ 12:49:01
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0