Tävlingar igen...

Den 20 junikommer jag täva på Åsbo PK, 60 cm + 80 cm är planen. Och sen beror det på hur bra jag tycker att tävlingen var arrangerad, ifall jag fortsätter tävla där eller på Båstad RK, under de kommande träningstävlingarna. Dessutom ska Löddeköpinge RK ha P&J i sommar, men datumen har inte publicerats ännu.

Eventuellt:
29 juni: Östra Göinge RF
11 juli: Åsbo PK / Båstad RK
25 juli: Åsbo PK
27 juli: Båstad RK
8 augusti: Åsbo PK /
Båstad RK
13 augusti: Hsthagens Ryttarförening / Perstorps kör- och ryttarförening (Lokala)
17 augusti: Klippans Ridklubb
30 augusti: Dagstorpsortens RF
7 september:
Dagstorpsortens RF
15 september:
Dagstorpsortens RF


Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: ja det är rätt toligt att kolla tillbaka på också faktiskt! så ser man vad man ju om man gillade det/ogillade det och på så vis kanske får hjälp med att välja vilken tävling man ska åka på om man velar mellan två tex. :)

Hoppas du tycker det är bra på ÅPK, min hemmaklubb ;D

2011-06-11 @ 12:21:21
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0