Packlista

Nu har jag gjort klart min packlista inför måndag, Såhär ser den ut, om ni kommer på ngt jag har glömt får ni gärna säg till =)

Att göra:

 

  • Packa Hemma (Packlista Hemma)

  • Hämta transport

  • Fixa Kitty

  • Knoppa Kitty

  • Fläta svans

  • Packa bilen (Packlista Stallet)

 

Packlista Hemma:

 

  • Ridbyxor

  • Kavaj

  • Tröja

  • Regnjacka

  • Ridskor

  • Chaps

  • Sporrar

  • Vattenflaska

  • Morot

  • Kameror

  • Mobil

  • Pengar

  • Tävlingsmapp

  • Knoppar

  • Grimma

  • Schabrak

 

Packlista Stallet:

 

  • Hästpass

  • Sadel

  • Träns

  • Martingal

  • Vattenhink

  • Grimskaft

  • Borste

  • Hjälm

  • Säkerhetsväst


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fin blogg! läs och kommentera gärna min =)

2011-06-19 @ 13:08:27
URL: http://dressageforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0