Filmer från tävlingen i Båstad, och resultat!

80 cm:
Framridning/Framhoppning:
Kom dit väldigt tidigt eftersom att det var anmälan på plats, och när jag anmälde mej var det ca 15 st innan mej, alla klasser sammanlagt. Så jag började rida fram direkt. Efter hand kom det måånga trasporter, och starter till. Vi fick rida fram i över en timme...
Hoppade räcket en gång, kädes superbra, och oxern två gånger tror jag.

Tävling:
Kändes bra genom hela banan, perfekt hasighet. På muren (hinder 6) tvekade hon lite och vi feltaxerade på ett par hinder, annars var det en skitbra runda!
Riktigt nöjd, hon var jätteduktig och verkade tycka det var jättekul :D


90 cm:
Framridning/Framhoppning:
Fick vänta ganska länge eftersom det var många starande i 80 cm, mycket sktitt och hon somnade till llite.
På framhoppnignen var det en häst som vägrade och drog ner hindret flera gånger. Hoppade räcket en gång och oxern engång. Efter oxern bockade hon i glädje och jag tänkte hoppa den igen, men pga den andra hästen var hindret nerrivet hela tiden...

Tävling:
Var sjukt nervös innan vi började. Kom helt fel in på första hindret men Kitty hoppade över ändå och klarade det galant! Touchade 2:an och den flög ner såklart. Feltaxerade på 3:an men vi kom över. På 6:an blev det lite konstigt, kommer inte alls ihåg vad som hände.. På sista hindret slappnade jag av för mycket och vi fick med oss en bom. De hinder som jag inte nämnt kändes bra och Kitty klarade dom utan problem.
Finaste Kittsan! såå nöjd! <3


Bilder kommer senare... om jag hinner!

Kommentarer
Postat av: mollie

sv: okej! :)

2011-06-28 @ 12:59:40
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0