Today... & Yesterday....

Idag börjar Niclas jobba kl.14, så innan dess blir det ingen ridning. Men idag är det som tur är svalt, ganaka svalt iaf, så det funkar nog att rida mitt på dagen.
Innan/efter jag har ridit, ja någon gång idag helt enkelt, ska jag försöka städa och Tvätta lite. Alla tre rummen ser ut som bombnedslag... Idag ska det iaf bli uteritt eftersom att vi tränade på galoppövningen igår. Johanna stod på marken och hjälpte mej. Kitty ville rusa över bommarna så det blev mycket mjukgörade istället för övningar. Vi hann bara med övning 1 och litelite opå övning 2. Ska fortsätta med det på fredag tror jag, för imorgon blir det jobb och Niclas är ledig <3

Igår fick jag hem mina betyg i 1:ans avslutade kurser... Mer än nöjd är jag :D 1 vg - Datorkunskap, som var totalt onödigt men är man sjuk så är man, 1 g - Naturkunskap (Behöver jag säga mer?), och resten dvs 11 MVG.
Men sjukt stor pres nu i 2:an, tänk så får jag inte lika bra i dessa kurserna :S Mina betyg beror helt på hur kul kursen är och i 2an kommer jag tex, läsa Rättskunskap och Psykologi, det kan ju vara jättekul eller skittråkigt!?
Snart ska jag iväg till fina Kitty, i regnet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0