Långrunda idag!

Idag bev det altså en långrunda.
När vi red iväg var det ganska svalt och lite målnigt men när vi kommit en bit kom solen fram, och med den allar bromsar.
Bromsar är nog det värsta med sommaren, och mygg såklart.
De jävlas med både oss och hästarna och vi kunder inte skritta utan att vi blev bitna.
Tidigare idag gjorde jag denna fina headern till Niclas mammas blogg. Susannes Trädgård heter den och om ni klickar på bilden kommer ni dit.
Hon har haft problem med att ladda upp nya inlägg så jag hoppas att mitt kommer upp nu!

Puss å kram på er!

Kommentarer
Postat av: PATRICIA - vinn en design

Hej. Tänkte bara säga att jag just nu tävlar ut två designer till er läsare. Du får bestämma exakt hur du vill ha den så gör jag den åt dig. Passa på, alla vet ju hur mycket roligare det blir at blogga när man har en snygg design :)



Kram :D

2011-07-04 @ 20:23:04
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Paulina - Följ vår väg mot toppen

SV: Tack för att du sa det. Vi ska försöka åtgärda felet så fort vi kan. (:

2011-07-05 @ 11:09:45
URL: http://nollanolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0