Funderingar...

Ni har ju Kittsan och jag tagit oss från 50 cm till 90 cm, vilket är LD. Men få eller typ inga Lokala tävlingar fär Häst har med LD.
PÅ MRK är det Sommarcup den 21 juli och dit planerar jag att åka. De har en 90 cm klass bed A, men om jag endå ska dit kanske jag sta hoppa en riktig klass ochså, dvs med omhoppning?!
Då måste jag hoppa 1m och det har vi inte gjort ännu.
Den 11 juli är det P&J på Åsbo PK så då skulle jag ju kunna testa att hoppa 1m där, fast då är inte N ledig vilket betyder inga bilder. Hmm...

Igår övade vi på galoppsprång och taxering i övningen som jag länkade i detta inlägget och denna övning tänkte jag fortsätta med ikväll. Men eftersom vi kanske ska hoppa 1m inom några veckor borde jag kanske hoppa lite riktiga hinder... vi får helt enkelt se.
Två ovisade bilder från 90 cm på Tävlingen den 27/6 i Båstad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0