Veckoplanering - Sista sommarlovsveckan

Igår åkte Molly till Norge, till sin nya ägare. Hoppas hon får det bra!
Idag ska jag och Johanna rida upp till en ridbana i närheten av stallet och Hoppa!
Försöker övertala Niclas att följa med och Fota, men vi får väl se =)

Måndag:
Uteritt

Tisdag:
Vila?

Onsdag:
Uteritt

Torsdag:
Hoppning/markarbete?

Fredag:
Uteritt

Lördag:
Uteritt

Söndag:
Dressyr?


Jag hopps på att kunna flytta hästarna snart, och om det blir så i veckan så kommer ju veckoschemat att ändras.
Jag hoppas kunna rida på ridbanan på torsdag igen, men om det skulle bli en träning i veckan så struntar jag nog i att hoppa. Dressyr bli antingen på nån åker eller på ridbanan, vi får se hur den ser ut och hur myckat man kan låna den.


Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Jag tycker Gunillas ställe är bra. Gräshagarna används ju på sommaren bara. Och på vintern står dem i grushagarna vilket jag tycker är bra, ingen risk att dem springer när det är halt osv. Det är väldigt bra rutiner där, så även om hagarna är små så är det toppen! hästarna trivs super bra!



Men sen finns ju fredrik också, om man fortsätter en bit upp på vägen förbi gunilla (en liten bit) så kommer man till en grusväg osså in där någonstans. Tror det ska vara bra där, men har ingen aning. :)

2011-08-14 @ 17:02:21
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/
Postat av: Therese Jensen

Asså, Gunilla är ju där ni brukar träna för Isabelle Sjunnesson. Med ridhuset och allt. Det är där jag står :).



Men sen finns du ju stallen på össjös anläggning. Finns ju rätt många stall i Höja också. Finns ju det som ligger rätt nära där Niclas bor med ridbanan. Vitt staket runt hagarna. Sen i munka finns det ju det vid rondellen med bara 10 min till munkas anläggnig. Ja asså skulle nog kunna rabbla några till haha ;p

2011-08-14 @ 20:38:57
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0