Strömavbrott?!

Nu har strömmen vart borta i snart 2 timmar :/ det betyder ingen dusch, data (använder den bärbara men batteriet lär väl ta slut snart), plattång, går inte att ladda kamera m.m.
Blä!
Det regnar dessutom så vi får se hur det blir på tävlingen som ju ska gå på gräs, hoppas lite att de flyttar den till grus eller inomhus.
Broddar både fram och bak + regntäcke och regnjacka med så ska det väl ordna sej?
Har dessutom men packlista på andra datorn, och det är liiite panik utan den... fast jag vet att jag la upp en på bloggen så vi får se om jag kan hittad en...

Kommentarer
Postat av: Therese Jensen

Jag tävla ju där igår och trots allt regn som kom mellan 7 och 8 så var banan super fin!! Trots att Sally bara har skor fram så halka hon inte en enda gång :)

2011-08-28 @ 12:05:24
URL: http://livetenligttherese.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0