Bildbomb Del 1 - Hoppning 14/8

Kitty jävlades massor idag och även fast jag känne mej elak som skällde på henne och tvingade henne över kombinationen, så vet jag att det är vad som krävs för att hon ska lyssna på mej när hon är på det humöret. Imellanåt gick det faktiskt helt okej...

Bilderna här under är under ett och samma försök att ta oss igenom kombinationen, och detta var ett av de besta försöken. Innan detta försöket hade jag ridit mot den typ 5-6 gånger, alla gångerna readerar hon som på bilden ova, genom att stegra och sedan ta sig ut mot mitten av banan.
Efter några försök lägger jag ned bommen som ett halvt kryss så att jag kan trava mot.
Då får jag tillslut över henne över andra hindret. I bildserien nedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0